Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~LaNa69 | użytkownik

imię i nazwiskoRaGa adres Suwałki Miasto Sexu lub Supraśl zarejestrowany03.03.2007 @21:20:37 ostatnio na stronie06.10.2011 @19:09:48
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwtylko dla elity Gadu-Gadu1465777
digarty27 komentarze805 posty na forum11

komputer / sprzęt
blanty, baty, wiadra, lufki, fifki, fajki, wynalazki jaralnicze lubie lufki.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
*dobryizly    12.12.2009 @23:44:59
do Ciebie?

zawsze

a tak serio to chodz na piwo
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
~Jomarita    29.11.2009 @16:55:08
Witam Mam pytanie, czy mogłabym prosić o udzielenie mi kilku informacji o Liceum Plastycznym w Supraślu? (chodzi mi o atmosferę, nauczycieli, budynek, internat, koszty, wrażenia z 1 klasy...) Z góry dziękuję (: Jeżeli mogłaby Pani mi ich udzielić proszę o kontakt na PW
^sleepwalker    29.09.2009 @06:11:18
Dziękuję
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
~bel    31.08.2009 @20:58:05
będziemy w radio
~mexxxo    27.07.2009 @14:18:07
uj uj uj raga gnój
~Aldra    04.06.2009 @23:21:22
dzienkujeu Agnieszko
~MrPank    25.05.2009 @19:29:59
dzięki
-upojenie72    21.05.2009 @22:05:53
-upojenie72    18.05.2009 @22:22:18
z potrzeby wywolania szoku i pokazania ludzkiej obludy zobacz ponad 200 wyswietlen i nie podoba sie nikomu czy to nie dziwne jest wiekszosc to erotomani szukajacy podniety
-upojenie72    17.05.2009 @06:53:07
rozklapiocha
~xxxabu    12.05.2009 @19:17:13
Łoli to panda i dobrze się schował deeh
~youyou    28.04.2009 @00:13:56
bez filtrów...żywa fotka bez obróbki...dzieki
~jumpeer    14.04.2009 @09:04:04
tak przesłona to "F" i większa wartość ustawiona tym bardziej przesłona zamknięta i tym mniej światła wpada na matryce i powstają większe gwiazdki przy długim czasie naświetlania. http://www.szerokikadr.pl/ tu jest fajna strona z poradnikiem dla zapaleńców fotografiki.
*dobryizly    01.04.2009 @21:06:13
techno jest super

a emo jest zajebiste losiu!!
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
^sleepwalker    21.03.2009 @10:11:20
Dziękuję
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
~morskie    22.02.2009 @18:14:52
uuuu to do dupy
opowiesz na zywo
pamietaj, do trzech razy sztuka
_______
duppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppczyt
~morskie    21.02.2009 @15:05:51
jak Ci poszedl egzamin na prawko?
_______
duppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppczyt
^PokahontaZz    20.02.2009 @17:20:51
dziękuję

świetny profajl
_______
w moim ciele lawa .
~hehentel    09.02.2009 @19:26:34
ja nie chleje, ja w padam!
~hehentel    13.01.2009 @19:25:28
łyy sie raz człowiek spierdzi to już mu palcami wytykają
ostatnio edytowane: 2009-01-13 19:34:15
~LaNa69    13.01.2009 @13:21:29
~hehentel 31.12.2008 @22:19:18 Raga yto my je dczisiaj raemn winlk lejemy6 bedzie fajnnei, jkocham ci jak moj balkarznby
~hehentel    31.12.2008 @22:19:18
Raga yto my je dczisiaj raemn winlk lejemy6 bedzie fajnnei, jkocham ci jak moj balkarznby
~hehentel    27.11.2008 @20:10:11
bombaj.
~monola    28.08.2008 @03:09:09
Raga niepowaga! oj!
~Mychalek    06.07.2008 @16:26:05
tak jak poprzednio ;]
1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt